۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85322064
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تسهیلات کم بهره به بهبودیافتگان اعتیاد در زنجان پرداخت می‌شود

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: یکی از اقدامات حمایتی بهزیستی برای بهبودیافتگان نیازمند، پرداخت تسهیلات با کارمزد چهار درصد است که با همکاری بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

روح اله خدابنده لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد بهبود یافته می تواند به شرط ۱۸ ماه پاکی از اعتیاد، وام اشتغال تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را با معرفی بهزیستی از بانک های عامل دریافت کند.

این مسوول با بیان اینکه سازمان بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین افراد بهبودیافته انتخاب می کنند،‌ افزود: کارفرمایانی که برای به کارگیری جامعه هدف سازمان اقدام و بر اساس قانون کار حقوق و مزایای آنها را پرداخت می کنند امتیازاتی قائل می شود که یکی از آنها پرداخت ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرماست.

سرپرست بهزیستی استان زنجان به فعالیت سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir اشاره کرد و گفت: در سامانه جستجوی شغلی، تمامی مددجویان و افراد عادی جامعه با تکمیل کارنامه شغلی و ارائه اطلاعات مهارت‌های فردی خود و همچنین کارآفرینان نیازمند نیروی کار می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به‌زودی نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ثبت نام آزمون استخدامی با یک هزار و ۷۶۵ ظرفیت استخدامی در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی کشور انجام گرفته است.

خدابنده لو گفت: سهمیه سه درصد استخدام در این آزمون برای افراد دارای معلولیت لحاظ شده است تا نخبگان دارای معلولیت نیز بتوانند جذب دستگاه‌های اجرایی دولتی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha