۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85322113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک تن مواد مخدر امسال در کردستان کشف شد

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نیمی از آن تریاک بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی آزادی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در همین رابطه ۲ هزار و ۸۲۰ قاچاقچی، عمده و خرده فروش دستگیر شدند که هزار و ۴۵۴ نفر از آنان معتاد متجاهر بودند.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی برای مقابله جدی با مواد مخدر تاکید کرد و یادآور شد: بنا داریم وضعیت شهرهای استان نسبت به استان‌های دیگر شرایط بهتری پیدا کنند، کما اینکه همینگونه است.

فرمانده انتظامی کردستان به این هم اشاره کرد که امسال در مقایسه با سال گذشته، آمار جمع آوری معتادان متجاهر ۳۴ درصد افزایش یافته است که نشان از همت دستگاه ها در این راستاست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم در این جلسه به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی زنان روستایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد اشاره کرد.

آمنه غلام ویسی یادآور شد: ۲ خانه نشاط با ۶۰ متر مربع زیربنا در روستاهای استان راه اندازی می شود که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سیروان بهرامی مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری کردستان هم درباره اجرای طرح یاریگران روستا اظهار کرد: این طرح به همه دستگاه های متولی ابلاغ شده و امسال ۳۱ برنامه فرهنگی در روستاها اجرا شد که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha