گردنه عسل‌کشان کوهرنگ بر اثر بارش برف مسدود شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف گردنه عسل‌کشان؛ راه ارتباطی دهستان موگویی به مرکز شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد.

روح‌الله غلامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش خفیف برف در جاده‌های ارتباطی شهرستان کوهرنگ و لردگان گزارش شده است اما تمامی محورهای اصلی استان و گردنه‌ها به جز گردنه عسل‌کشان باز و تردد برقرار است.

وی ادامه داد: تنها راه ارتباطی تعدادی از محورهای روستایی شهرستان کوهرنگ مسدود است که راهداران در حال برف‌روبی و شن‌پاشی هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توصیه کرد تا رانندگان در هنگام تردد از محورهای ارتباطی استان خودروهای خود را مجهز به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی کنند.

غلامی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ تن شن و نمک برای تسهیل تردد در محورهای ارتباطی استان مصرف شده است و ۲۰۰ راهدار به وسیله ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول برف‌روبی و امدادرسانی به خودروهای در راه مانده بودند.

به گزارش ایرنا، گردنه عسل‌کشان در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ محور ارتباطی ۱۵ روستا با حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت با مرکز این شهرستان است.

شهرستان کوهرنگ در حدود ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه کوهرنگ نشست ۲۵ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha