۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85322119
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد سنگین رزمندگان مقاومت با متجاوزان در چند محور/ هلاکت ۱۰ سرهنگ صهیونیست در غزه

تهران- ایرنا- رزمندگان مقاومت همچنان در چند محور نوار غزه با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده و ضربات سنگینی به آنها وارد کرده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه فلسطین الیوم، منابع فلسطینی امروز پنشجنبه از درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در نوار غزه خبر دادند.

این منابع بیان کردند که در حال حاضر در محور بیت لاهیا، شجاعیه، اطراف جبالیا، بیت حانون و محله شیخ رضوان نبرد سنگینی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی جریان دارد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان به هلاکت رسیده این رژیم در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت، به ۱۱۶ نفر از آغاز حمله زمینی به نوار غزه خبر دادند.

این منابع صهیونیست از هلاکت چهار افسر رژیم صهیونیستی با درجه سرهنگ تمام و ۶ افسر با درجه سرهنگ دوم از هفتم اکتبر (15 مهرماه) همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، «عاموس هرئیل» تحلیلگر و کارشناس نظامی روزنامه هاآرتص نیز اذعان کرد: بسیار دشوار است که ارتش بتواند اهداف و خواسته‌های مسئولان سیاسی، در غزه را در زمان باقیمانده عملی کند.

روزنامه رای الیوم نیز به تازگی در گزارشی نوشته بود: فلسطینیان با جانفشانی مثال زدنی و پایداری بی نظیر در سرزمین خود و حمایت از مقاومت، هر روز اشغالگران را غافلگیر می کنند و با جرات مثال زدنی به مقابله با طرح‌های آنها پرداخته و فرماندهان دشمن را مبهوت کرده‌اند. هر روز که می‌گذرد فشار بر جامعه بحران زده صهیونیست بیشتر می‌شود و اقتصاد این رژیم که اصولا به اقتصاد آمریکا متکی است را نابسامان تر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha