ارتقای آمادگی جسمانی در نیروهای انتظامی مهمترین اولویت است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، حرفه‌ای گرایی در ورزش را مایه مسرت و افتخار این نیرو دانست و گفت: ارتقای آمادگی جسمانی در نیروهای انتظامی مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد طراقیه روز پنجشنبه با حضور در محل برگزاری مسابقات تکواندو کارکنان پلیس کشور در خانه تکواندو زنجان، با خدا قوت به ورزشکاران و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، افزود: آمادگی جسمانی و انجام ورزش های حرفه ای ماموران انتظامی موجب سلامت و آمادگی هرچه بیشتر این نیرو در ماموریت های مختلف می شود.

وی اضافه کرد:خوشبختانه آمادگی جسمانی در نیروهای انتظامی استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و تلاش می کنیم با برگزاری چنین رویدادهای مهم و کشوری بر سطح آمادگی نیروها بیفزاییم.

طراقیه با اشاره به اهمیت ورزش و تندرستی در سخنان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ادامه داد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر ورزش تأکید داشته و نیروها را بر ورزش و آمادگی جسمانی ترغیب و تشویق کرده اند.

وی اضافه کرد: آمادگی جسمانی در نیروی انتظامی با توجه به نوع مأموریت‌های این نیرو ضروری است و باید همواره آماده باشیم زیرا امروزه با تهدیدات مختلفی علیه کشور و نظام مواجه هستیم.

بیست و سومین دوره از مسابقات تکواندو کارکنان پلیس کشور گرامیداشت شهید "رضا نجفی" به میزبانی نیروی انتظامی زنجان با شرکت ورزشکاران دیگر استان ها از ۲۱ آذر آغاز شده است و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارد.

در این مسابقات که با هدف افزایش شادابی کارکنان و ارتقای سطح آمادگی جسمانی تکواندوکاران پلیس برگزار می شود، ۲۵۰ ورزشکار پلیس از استان های مختلف کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

در این دوره از مسابقات ورزشکاران حاضر در لیگ قهرمانی تکواندو همچنین سه تن از قهرمانان مسابقات نظامیان جهان حضور دارند که موجب افزایش سطح کیفی رقابت ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha