۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85322195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراکز آموزشی از خطر آلوده شدن به مواد مخدر محافظت شوند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان بر لزوم حفاظت از مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از آلوده شدن به اعتیاد و مواد مخدر با تعامل بین دستگاه های مختلف و خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: طرح مقابله با مواد مخدر نباید محدود به زمان خاصی باشد، بلکه باید استمرار داشته و اهتمام اولیای مدارس و معلمان در سطح مدارس رصد شود و علاوه بر کار آموزشی، مقابله با مواد مخدر با جدیت صورت گیرد.

وی یادآور شد: ممکن است هدف‌گذاری آلوده کردن دانش آموزان و دانشجویان یک ماموریت از جانب معاندان باشد که زنگ خطر بسیار جدی است و باید با حساسیت وظیفه خود را انجام دهیم.

استاندار کردستان یادآور شد: نیاز است در چارچوب قانون مجازات اسلامی، با کسانی که به دنبال آلوده کردن مدارس و دانشگاه ها هستند، با نگاه تشدید مجازات برخورد شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه آلوده کردن مدارس و مراکز آموزشی به مواد مخدر یک نوع جرم فرهنگی و امنیتی است، خواستار جدیت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و تمرکز روی این مبحث شد.

وی با بیان اینکه باید کارکرد شورا جدا از برگزاری جلسات، ارزیابی نیز شود، ادامه داد: وجود کارتن خواب در سطح شهر رقت انگیز است و باید این وضعیت ساماندهی شود، ضمن اینکه راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهرستان ها نیز ضروری است.

استاندار کردستان به ساماندهی کمپ بانوان در سنندج اشاره کرد و افزود: نظارت بر عملکرد کمپ ها و حمایت از آنان مورد اهتمام همه دستگاه ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha