۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85322230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروهای حمل مرغ در لرستان ملزم به نصب موقعیت یاب شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: تمام خودروهای حمل مرغ زنده و کشتاری در این استان ملزم به نصب موقعیت یاب( جی پی اس) شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان مصطفی زبردست روز پنجشنبه اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان جهت ساماندهی تامین و عرضه مرغ از واحدهای پرورشی و کشتارگاه‌های طیور و مراکز عرضه،تمامی خودروهای حمل مرغ زنده و کشتاری مکلف به نصب موقعیت یاب به منظور پیگیری مسیر تردد و جابجایی محموله ها شدند.

وی تصریح کرد: در صورت داشتن مرغ مازاد، پیگیری ارسال قانونی و هدفمند آن به بازارهای هدف سایر استان‌های کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر۱۰۰ دستگاه خودرو شامل ۷۰ خودروی حمل مرغ زنده و ۳۰ خودروی مرغ کشتاری در استان فعال هستند.

زبردست عنوان کرد: با توجه به اینکه ۷۱۴ واحد مرغ گوشتی و ۱۰ واحد کشتارگاه در لرستان فعال است، مرغ مازاد بر نیاز مصرف استان جهت تنظیم بازار سایر استان های کشور، ارسال می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ تن مرغ مازاد بر مصرف نیاز لرستان روانه بازار استان های کشور شده است، تاکید کرد: طی هماهنگی انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار، مرغ مازاد بر مصرف نیاز به سایر استان ها از جمله اصفهان، خوزستان، تهران، قم و فارس ارسال می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha