۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85322363
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت مقابل تام اصفهان به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور مقابل تیم تام اصفهان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال بانوان هیراد رشت و تام اصفهان روز پنجشنبه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در این دیدار برتر از تام اصفهان صدرنشین این مسابقات ظاهر شد و در نهایت نیز با به ثمر رساندن یک گل و کسب هر سه امتیاز این بازی، موفق شد دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها را جشن بگیرد.

تنها گل این دیدار را مریم جمشیدی بازیکن تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در نیمه نخست و در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را که زیر بارش باران انجام شد، الهه سینکایی با کمک های زهرا زمرودی و سیمین گوهری برعهده داشتند و ستاره نصری نیز، به عنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت از سه بازی خود در رقابت های لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور، ۲ پیروزی و یک شکست کسب کرده و یکی از شانس‌های صعود به رقابت های لیگ برتر بانوان کشور بشمار می‌رود.

در مسابقات فصل جاری فوتبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان حضور دارند که به صورت تک بازی و در ۹ هفته با هم به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha