مورایس: می‌توانستیم گل‌های بیشتری در نیمه دوم به فولاد خوزستان بزنیم

اصفهان-ایرنا-سرمربی سپاهان گفت:می‌توانستیم گل‌های بیشتری بویژه در نیمه دوم به فولاد خوزستان بزنیم ولی بهرحال بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس عصر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «فولاد خوزستان» در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز خوب شروع شد و از ابتدا از این بازی لذت بردم و بابت تلاش بازیکنانم به آن‌ها تبریک می‌گویم،بدیهی است که بازیکنان فولاد نیز در زمین عکس‌العمل نشان دهند و ما در این بازی یک گل خوردیم که نباید آن را دریافت می کردیم.

وی ادامه داد:پیش از گل فولاد، سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم با آن فاصله گل زده را بیشتر کنیم ولی برابر تیمی که کیفیت دارد، اگر از شانس‌ها استفاده نکنیم، کار مشکل می‌شود.

وی یادآور شد:نیمه اول را با کمترین اختلاف به پایان رساندیم و این چیزی نبود که آن را بخواهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در نیمه دوم تیم تمرکز خود را به دست آورد و بازیکنان متوجه شدند که باید چگونه بازی کنند و عملکرد آن‌ها کنترل بازی را ساده کرد هرچند بازی ساده‌ای نبود.

وی تصریح کرد:همانطور که قبل از بازی نیز گفتم، فولاد از ابتدای فصل تغییرات زیادی کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر بازی می کند و بازیکنان خوبی دارد و برای این تیم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

مورایس گفت: از هواداران بابت حضورشان ممنونم که در هوای بارانی همراه ما بودند و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف شود، بازیکنان ما تجربه بازی زیر باران را نداشتند و ساعت بازی نیز با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی این موضوع را کرد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: کسر امتیاز از سپاهان برایم سخت بود و به نظرم این کار عادلانه نبود، من بهترین‌ها را برای فوتبال ایران می‌خواهم.

وی گفت:باید همه اتفاقات در یک دنیای عادلانه رقم بخورد و دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی، همه صلاح فوتبال ایران و عدالت و حقیقت را می‌خواهند و این چیزی است که ما را خوشحال می‌کند، این‌که کسی که قدرت ندارد را جریمه کنند، عادلانه نیست.

وی تصریح کرد: کسر امتیاز تمرکزی ما را کم کرد و به عنوان یک انسان، همه ممکن است اشتباه کنند و باید درس بگیریم و تجربه کنیم.

مورایس در پایان تاکید کرد: رهبری و مدیریت کار دشواری است و در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به این ارزش‌ها احترام بگذاریم، برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کنم، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه بازی مهم‌تر است.

به گزارش ایرنا،تیم فوتبال «فولاد مبارکه سپاهان» با ارایه یک بازی برتر در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک «فولاد خوزستان» را شکست داد.

فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و کاوه رضایی برای سپاهان گلزنی کردند و عادل ارغند تک گل فولاد را به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha