فرماندار ملایر: شهدا با تاسی از فاطمه زهرا(س) نماد دفاع از ولایت هستند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بنیانگذار جهاد تبیین و اولین مدافع و فدایی ولایت بود و شهدا به تاسی به صدیقه طاهره(س) پرچمدار و نماد دفاع از ولایت در عصر امروز هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» عصر پنجشنبه در یادواره هشت شهید سرافراز روستای گرجایی بخش زند ملایر اظهار داشت: شهدا به تمام تعلقات دنیوی، آرزوها و دلبستگی‌ها و همه چیزهایی که امروز ما به آن مشغولیم، پشت پا زدند.

وی با بیان اینکه بازگشت امروز شهدای گمنام پس از چند دهه اتفاقی نیست و حکمتی دارد، افزود: شهدا در این سال‌ها در کویر و یا منطقه‌ای غریب که هیچکسی با آنها هم‌نفس نبوده، در آغوش سیدالشهدا(ع) و زمزمه‌های مادرشان حضرت فاطمه(س) بودند، امروز آمده‌اند تا دست ما را بگیرند و راه را به ما نشان دهند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: شهدای گمنام که امروز به دیار شهید پرور استان همدان و ملایر بازگشته‌اند، جوانان رشیدی بودند که از خاک وطن دفاع کردند.

فرماندار ملایر: شهدا با تاسی از فاطمه زهرا(س) نماد دفاع از ولایت هستند

معاون استاندار همدان کلید نجات را ظهور حضرت مهدی(عج) و ایستادگی و دفاع از ولایت دانست و اظهار داشت: امروز تمام فتنه‌گران رنگ عوض کرده‌اند و ۱۸ هزار شهروند مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و الگوهای حقوق بشر آمریکایی و غربی با جنایت‌های غزه، رسوا و بی‌آبرو شده است، بیان کرد: جبهه حق و باطل این نزاع تاریخی خود را تا امروز ادامه داده و جبهه دشمن و فتنه‌گران مشخص است.

فرماندار ملایر: شهدا با تاسی از فاطمه زهرا(س) نماد دفاع از ولایت هستند

وی با اشاره به اینکه نباید در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت پایمان بلرزد، افزود: امروز در صحنه‌های مختلف باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و نمود عینی آن امیدآفرینی و حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: باید در این عرصه مهم سیاسی به وظیفه خودمان عمل کنیم و باور و اعتقاد داریم که پیروزی از آن ماست.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم شهید پرور روستای گرجایی همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند و حماسه‌ها خلق کردند، گفت: در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ نیز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نه بزرگ به به فتنه‌های دشمنان و رژیم صهیونیستی و آری دیگری به نظام و انقلاب اسلامی خواهند داد.

به گزارش ایرنا؛ مردم شهیدپرور روستای «گرجایی» از توابع بخش زند ملایر، میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha