حواشی دربی ۱۰۲؛ حفاظت از VAR با نایلون و خداقوت سخنگوی دولت به خبرنگاران

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال با حواشی مختلفی در حال برگزاری است.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، پرسپولیس و استقلال در یک بازی معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

با وجود اینکه که اعلام شده بود تنها ۴۵ هزار بلیت برای این مسابقه به فروش رسیده است، اما نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه دربی شماره ۱۰۲ را از نزدیک تماشا می‌کنند.

در دربی ۱۰۲ برای اولین بار در لیگ برتر از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود. نمایشگر این سیستم در بین نیمکت دو تیم قرار گرفته و با توجه به بارش گاه‌وبیگاه باران با یک نایلون بزرگ سفیدرنگ پوشیده شده است.

حواشی دربی ۱۰۲؛ حفاظت از VAR با نایلون و خداقوت سخنگوی دولت به خبرنگاران

در دقیقه ۱۰ بازی و سرنگونی مشکوک روزبه چشمی در محوطه جریمه پرسپولیس سبب شد تا برای اولین بار در این مسابقه موعود بنیادی‌فر از VAR استفاده کند. بنیادی‌فر پس از بررسی صحنه و صحبت با داوران اتاق VAR، صحنه را خطا تشخیص نداد و رای به ادامه بازی داد.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به همراه علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از مهمانان ویژه این مسابقه هستند که دربی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

جواد نکونام در طول نیمه اول بارها به عملکرد بنیادی‌فر به شدت اعتراض کرد و معتقد بود داور برخی خطاهای واضحِ پرسپولیس را سوت نمی‌زند.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در آغاز نیمه دوم در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و با خداقوت با خبرنگاران، انتقاداتشان را شنید و وعده برطرف شدن مشکلات را داد.

حواشی دربی ۱۰۲؛ حفاظت از VAR با نایلون و خداقوت سخنگوی دولت به خبرنگاران

علیرضا بیرانوند در جریان نیمه اول در چند صحنه با توپ جمع‌کن‌ها درگیری لفظی پیدا کرد و معتقد بود که آنها توپ را سریع به او نمی‌رسانند.

در پایان نیمه اول، بازیکنان استقلال که قصد رفتن به رختکن را داشتند از سوی تماشاگران پرسپولیس با بطری آب مورد حمله قرار گرفتند. این اتفاق در نیمه دوم و در زمان زدن ضربه کرنر از سوی هواداران پرسپولیس تکرار شد.

در دقایق پایانی نیمه اول پرش همزمان بیرانوند و گولسیانی برای دفع توپ سبب شد تا توپ از دست بیرانوند رها و استقلال صاحب یک موقعیت خطرناک شود. در این صحنه دروازه‌بان پرسپولیس به شدت به مدافع گرجستانی پرخاش کرد.

باوجود حضور بانوان، گاه‌وبیگاه شعارهای نامناسب تماشاگران دو تیم شنیده می‌شود. برخی تماشاگران که بلیت طبقه اول را با قیمت ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده بودند، با توجه به پرشدن طبقه اول، به سمت طبقه دوم هدایت شدند و نسبت به این مسئله اعتراض داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha