تیم فوتبال زنان سپاهان مغلوب شهرداری سیرجان شد

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور مقابل شهرداری سیرجان با ۲ گل شکست خورد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان بعد از ظهر روز جمعه در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر زنان کشور در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم میهمان با ۲ گل فاطمه اردستانی (در دقیقه ۱۶) و زهرا علیزاده (در دقیقه ۸۸)، میزبان را شکست داد.

این بازی که نخستین بازی زنان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در فصل جاری لیگ برتر بود(دیدارهای خانگی پیشین این تیم در لیگ امسال در ورزشگاه «جروکان»اصفهان برگزار شده بود) میهمانان ویژه‌ای داشت که مریم منظمی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی رئیس سازمان لیگ فوتبال زنان و مسوولان ورزشی زنان اصفهان از جمله آنها بودند.

تیم فوتبال زنان سپاهان با شکست امروز، به نخستین باخت در لیگ برتر امسال فوتبال بانوان کشور رسید و این تیم هم‌اکنون با یک باخت، یک مساوی و سه بُرد ۱۰ امتیازی است و در رده چهارم جدول قرار دارد.

شهرداری سیرجان نیز با بُرد امروز ۱۰ امتیازی شد و با وجود تفاضل گل مشابه سپاهان بدلیل گل زده کمتر در رده پنجم رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال زنان سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شد.

تیم فوتبال زنان سپاهان مغلوب شهرداری سیرجان شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha