۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85322801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات سخت‌افزاری انتخابات در شهرستان گناوه رفع شود

گناوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: مشکلات زیرساختی و سخت‌افزاری برگزاری انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی دراین شهرستان، بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش ایرنا، " احمد لیراوی " روز جمعه در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان در جمع مسئولان کمیته‌های مربوطه اظهار کرد: این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر و بررسی زیرساخت های لازم در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با اتخاذ تصمیمات لازم برگزار می‌شود.

وی گفت: ملاک عمل ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و رعایت اصل بی طرفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه تصریح کرد: تمامی اعضای ستاد انتخابات شهرستان طبق عملکرد و وظایف خود اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به بهترین نحو مطلوب انجام دهند.

مشکلات سخت‌افزاری انتخابات در شهرستان گناوه رفع شود

وی بیان داشت:برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های موجود برابر قانون در شهرستان به نحو مطلوب استفاده شود.

لیراوی گفت: همه مسئولان مربوطه در ستاد موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

وی افزود: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه موظفیم در تمام تصمیم‌گیری‌ها و فرآیندهای انتخاباتی، آن را ملاک و معیار خود قرار دهیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha