۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85322819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی بوشهری : حضرت فاطمه (س) گوهری ناشناخته است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه (س) گوهری ناشناخته است که با شناختش انگار فرد شب قدر را درک کرده است.

به گزارش ایرنا " آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری" پنجشنبه‌ شب در جمع مردم بخش امام حسن شهرستان دیلم اظهار کرد: درک شب قدر گاهی اوقات برای بزرگان و عارفان ما سخت بوده است و بعضاً ۳۶۵ روز بیداری می‌کشیدند تا یقین پیدا کنند شب قدر را در کدام یکی از روزها به درستی درک نموده اند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه درک شب قدر دارای ارزش بالایی است، ادامه داد: کسانی که در کربلا حضور داشتند کلاس معرفت، محبت و اطاعت را به درستی فرا گرفته بودند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: خیلی از انسان‌ها دور از وادی ارادت به اهل بیت (ع) هستند؛ لذا قدر سفره پر برکت کریم اهل بیت (ع) را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای شناختن اهل بیت (ع) اهتمام بورزیم، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) معیار حق و باطل است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: آن‌جایی که حضرت فاطمه (س) راضی است خداوند راضی است و آنجایی که فاطمه (س) ناراضی است خداوند نیز غضب می‌کند و از این طریق می‌توان به شناخت معیار حق و باطل دست پیدا کنیم.

حسینی بوشهری یادآورشد: همه مردم ما به دلیل ارادتی که به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند در ایامی که قرار گرفته ایم عزادار هستند و این سوگ فقط مربوط به فرزندان صدیقه طاهره فاطمه زهرا (علیها السلام) نیست.

وی با اشاره به اینکه مسائل غم انگیزی که این روزها در بخشی از جهان (فلسطین) رخ می‌دهد بسیار ناراحت کننده است، گفت: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که اشرار عالم نخستین قبله مسلمانان، مسجد الاقصی را نشان گرفته اند و خود را ملت برتر می‌دانند و مانند آب خوردن، زنان و کودکان را به طور وحشیانه‌ای قتل عام می‌کنند.

حسینی بوشهری ادامه داد: رژیم غاصب اشغالگر قدس حتی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هم رحم نکرده اند و این اقدامات وحشیانه گوش فلک را کر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha