حمله تروریستی به مقر پلیس نمی‌تواند بین مردم اختلاف ایجاد کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان گفت این گونه رفتارهای مذبوحانه نمی‌تواند بین مردم اختلاف ایجاد کند.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حمله تروریستی به مقر پلیس در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان گفت این حمله تروریستی از جانب مردم و مقامات ائمه جمعه محکوم است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حمله تروریستی به مقر پلیس باعث اندوه و ناراحتی مردم و مسئولان منطقه شده و از دست دادن حافظان امنیت برای مردم راسک بسیار غمبار و سنگین است.

وی افزود: آنچه که مسلم است این است که این قبیل اقدامات هیچگاه نمی‌تواند بین مردم از اقوام و مذاهب مختلف اختلاف ایجاد کند و دشمن هیچگاه با این گونه رفتارهای غیر انسانی نمی‌تواند به هدفش در اختلاف افکنی بین مردم برسد.

درخشان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در راسک به عنوان حافظان امنیت مردم همواره به دور از رفتارهای خشونت آمیز در کنار مردم و همراه مردم بوده‌اند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال در ناآرامی‌های سال گذشته ما شاهد تجمعات و اعتراضات بودیم ماموران انتظامی هیچگاه به مقابله با مردم راسک نپرداختند و همواره با مردم رفتاری مهربانانه داشتند و هیچگاه با اسلحه معترضین را هدف قرار ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha