۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85323052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحلیلگر صهیونیست: به آب بستن تونل‌های حماس، توازن قدرت را برهم نمی‌زند

تهران- ایرنا- تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گفت: حتی پرکردن تونل‌های حماس با آب و نبرد در زیر زمین نیز نخواهد توانست توازن قدرت با حماس را برهم بزند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از خبرگزاری شهاب، یوسی یهوشواع با عنوان این مطلب، اضافه کرد: به عنوان بخشی از شکست در این جنگ، چاره ای نداریم این سوال را مطرح کنیم «ارتشی که به داشتن امکانات و فناوری هایی افتخار می کند که آن را در راس ارتش های جهان قرارداده است چرا راه حل کارآمدی برای نبرد در زیر زمین ندارد؟»

وی افزود: این شکست را باید به شکست های اطلاعاتی و بی اطلاعی ارتش از توانایی‌های حماس افزود.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که نبردهای زمینی بین ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت در منطقه الشجاعیه در شهر غزه خونین است و نشانه‌ای از شکست جنبش حماس وجود ندارد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به کشته شدن شمار زیادی از اعضای تیپ زبده «گولانی» ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی با رزمندگان مقاومت در نوار غزه و درگیری های شدید جاری در منطقه الشجاعیه نوشت: درگیری های خونینی در محله الشجاعیه غزه درجریان است و تیپ «گولانی» روزهای دردناک و غم انگیزی را می گذراند.

این روزنامه به نقل از یک افسر صهیونیست اضافه کرد: برای نابود کردن گردان «الشجاعیه» حماس، ۷ تا ۱۰ روز زمان دادند ولی این کار به ۶ ماه زمان نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha