حادثه تروریستی راسک نشان داد که دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت عملیات گروهک تروریستی در منطقه راسک که منجر به شهادت ۱۱ نفر از کارکنان فراجا شد، گفت: دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است.

خلیل‌احمد سلامی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام ددمنشانه تروریست‌ها آن هم در ایام عزاداری برای دخت نبی مکرم اسلام (ص) و در میزبانی از ۱۲ شهید گمنام در استان موجب تأسف و تألم خاطر شد.

وی بیان کرد: وحدت، عزت و استقلال ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امنیت مثال زدنی ایران در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که شهادت غیور مردان فراجای راسک شاهدی بر این مدعا است.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha