حمله غافلگیرانه و ناجوانمردانه به نیروهای حافظ امنیت محکوم است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: حمله غافلگیرانه و ناجوانمردانه به نیروهای حافظ امنیت و سربازان وطن که از شهرهای مختلف مهمان سیستان و بلوچستان بودند از نگاه شرعی، اسلامی، اخلاقی و انسانی محکوم است.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا حمله به ستاد انتظامی راسک را محکوم کرد و افزود: ما از این حادثه متالم و اندوهگین شدیم و جامعه نیز از این موضوع نگران و دردمندند، به خانواده‌های داغدیده تسلیت گفته و ابزار همدردی می‌کنیم.

وی افزود: حمله به سربازان و نیروهای حافظ امنیت در یک ارگان که در حال تامین امنیت و آرامش برای مردم بوده کار درستی نبوده و ما با هرگونه خشونت و کشتار مخالفیم و از مسوولان تقاضا داریم امنیت را حفظ کنند، زیرا در امنیت توسعه، رحمت، آسایش و زندگی برادرانه و خیرخواهانه وجود دارد.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش ادامه داد: امنیت بالاترین نعمت بعد از ایمان به خدا و جهاد با مشرکان و کفار در اولویت است، کشتار مسلمانان بی‌گناه محکوم بوده و جایز نیست.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha