امام جمعه اهل سنت خاش: راه مردم بلوچ و اهل سنت از معاندان و اشرار جداست

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت خاش گفت: راه مردم بلوچ و اهل سنت از معاندان، اشرار و بزدلان جداست و هیچ فرد دلسوز و خیرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان اجازه نا امنی و خشونت را نمی‌دهد بنابراین صف این افراد بزدل که دست به اقدامات ننگین می‌زنند از مردم جدا است.

مولوی محمدعلی شهنوازی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه حمله به نیروهای انتظامی در راسک تکان دهنده بود، این عمل از نگاه اسلامی و انسانی محکوم بوده و اسلام به هیچ وجه اجازه قتل و کشتار و نا امنی را نمی‌دهد.

وی افزود: اسلام دین مهر، محبت، خیر و رحمت، اخوت و برادری بوده و با هرگونه قتل، کشتار، خشونت و جنایت مخالف است.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: گروهک‌های خرابکار، اشرار و معاندان هیچ‌گونه جایگاهی در میان مردم عادی ندارند و علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم بلوچ و اهل سنت از آنها تنفر دارند.

وی تاکید کرد: ایجاد ناامنی به ضرر سیستان و بلوچستان، منطقه و مردم بوده و توسعه و آبادانی را از این منطقه دور و آسیب‌های زیادی متوجه مردم می‌شود.

مولوی شهنوازی اظهار کرد: از مسوولان می‌خواهیم عوامل این گونه حرکات تروریستی را شناسایی و به شدت با آنان برخورد کنند.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha