حمله تروریستی به حافظان امنیت نشان دهنده ضعف دشمنان است

زاهدان- ایرنا- مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار گفت: ریختن خون حافظان امنیت در حادثه تروریستی راسک ضعف دشمنان در برابر امنیت کشور و سیستان و بلوچستان را به همگان نشان داد.

مولوی محمد درتکیده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز اخبار تلخی از ترور چند نفر از حافظان امنیت به گوش مردم رسید که این اتفاق دل همه را به درد آورد.

وی حادثه تروریستی در مقر انتظامی راسک که دشمنان کوردل اسلام، هفت نفر از حافظان امنیت را مجروح و ۱۱ را به شهادت رساندند محکوم کرد.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار عنوان کرد: از مسوولان امنیتی تقاضا داریم با جدیت تمام این موضوع را پیگیری کنند و این تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برسانند.

وی افزود: از مسوولان امنیتی می‌خواهیم ریشه این ناامنی‌های را خشک کنند تا امنیت به کشورمان بازگردد.

مولوی درتکیده ادامه داد: دشمنان کوردل چنان ضعیف شده‌اند که از جنگ رودررو با مردم ما ترس و وحشت دارند و مانند شغالان مخفیانه حمله کردند و نیروهای جان بر کف امنیت کشور را به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha