۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85323173
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌ها خواهد داد

زاهدان- ایرنا- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها در راسک با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای جان برکف فراجای سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

وی افزود: بی شک به شهادت رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه شب ،نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است اما تروریست ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا امت اسلامی در کنار یکدیگر جمع نشوند به همین دلیل سعی در ایجاد تفرقه و نا امنی در سطح جامعه دارند.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha