دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با سفیر ایران در دانمارک

لندن – ایرنا – اعضای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بعد از پایان مسابقات جهانی و در آستانه بازگشت به میهن با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران با خانم «افسانه نادی پور» سفیر کشورمان در دانمارک و جمعی از خانواده‌های ایرانیان مقیم کپنهاگ دیدار کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، نادی پور در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش تیم بانوان ایران در این مسابقات جهانی، حضور تیم ایران را بسیار مهم و ارزشمند خواند و اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیشتر مسئولین، ورزش کشور و همینطور تلاش مضاعف ورزشکاران بخش ورزش بانوان بتواند حضور پررنگ تری در میادین بین المللی داشته باشد.

سفیر ایران در این ملاقات تاکید کرد: «تیم ملی بانوان هندبال ایران، با تلاش و همت خود، نشان داد که می تواند در سطح جهانی نیز حاضر و حرفی برای گفتن داشته باشد. روند بسیار مثبت است و با تلاش نتیجه نیز قطعا در آینده بهتر خواهد شد.»

وی افزود: از همه اعضای تیم تشکر می کنم که با افتخار، نام ایران و به ویژه بانوان ایرانی را در مسابقات جهانی و به ویژه کشورهای اروپایی مطرح کردند. معتقدم که آینده روشنی در انتظار تیم ملی بانوان هندبال ایران است و می توان امیدوار بود که در آینده شاهد کسب نتایج بهتر باشیم.

در این دیدار از خانم فاطمه مریخ بازیکن جوان تیم ملی ایران به عنوان گلزن برتر مسابقات در سه دوره به صورت ویژه قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha