عطر شهید گمنام در آستارا پیچید

آستارا - ایرنا - عطر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان آستارا پیچید و مردم این شهر با حضور پرشور در آیین تشییع پیکر این شهید گرانقدر یاد و خاطره شهدای دفاع از میهن را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عصر روز جمعه پیکر مطهر شهید گمنام عملیات والفجر مقدماتی، بر دوش مردم قدرشناس و شهیدپرور شهرستان آستارا تشییع شد؛ تا او نیز میهمان عزای بی بی دو عالم باشد.

شهید گمنام کوچه به کوچه و خیابان به خیابان در بین مرزبانان هنگ مرزی، طلاب حوزه علمیه، مادران حاضر در مسجد فاطمه زهرا(س) و با همراهی اعضای هیات رزمندگان اسلام در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان آستارا و هیات فاطمیون بر دوش مردم تشییع و به ما یادآور شد که این امنیت و اقتدار به واسطه از خودگذشتگی و ایثارگری این عزیزان به دست آمده است.

مراسم شبی با شهدا در مسجد امام رضا (ع) شهرستان آستارا ادامه پیدا کرد و خیل عظیم جمعیت با این شهید گمنام تجدید میثاق کردند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پیمان دوباره بستند، مادران، همسران و فرزندان شهدا با حضور در این مراسم ها یاد شهدای خود را زنده کرده و مادران شهید برای این شهید گمنام مادری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha