۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85323438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زندگی نامه شهدای ورزشکار بابل کتاب می شود

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85323438
زندگی نامه شهدای ورزشکار بابل کتاب می شود

ساری - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: پیش نویس کتاب زندگی نامه ۲۰۱ شهید ورزشکار بابل تهیه شد و این کتاب در ۲۵۰ صفحه به چاپ خواهد رسید.

لیلا عرب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این شهدای ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشتند، که در این کتاب تمامی رشته های ورزشی این شهدا چاپ می شود.

وی با بیان این مطلب که تمامی عکس های فعالیت ورزشی این شهدا جمع آوری شده است، افزود: وصیت نامه این شهدا به همراه رشته های ورزشی و کسب عناوین برتر ورزشی این شهدا در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی اطلاعات لازم به همراه عکس های این کتاب جمع آوری شده بزودی برای چاپ ارسال می شود.

عرب با ذکر این مطلب که شهدا میراث ماندگار جامعه ما محسوب می شوند، ادامه داد: چاپ زندگی نامه این شهدا یک ضرورت بود که زمینه آن فراهم شد.

وی بیان داشت: جوانان کشور ما به دنبال اسطوره و الگو هستند و سعی شد با چاپ این کتاب اسطوره های واقعی جامعه را برای نسل جوان معرفی کنیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: شهرستان بابل بیشترین شهدای ورزشکار را در مازندران تقدیم کشور کرد، و تلاش کردیم با برگزاری یادواره شهدا و چاپ کتاب، زندگی نامه این شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

یادواره ۲۰۱ شهید ورزشکار بابل شب گذشته با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان به همراه خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم و جوانان در سالن آزادی این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم کشور کرد که بابل با یک هزار و ۷۰۰ شهید به عنوان پایتخت شهدای شمال کشور معروف است که از این تعداد ۲۰۱ شهید ورزشکار هستند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل داری هفت شهر و شش بخش است.

زندگی نامه شهدای ورزشکار بابل کتاب می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha