آتش سوزی انبار یک هزار متری در جنوب تهران+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک انبار هزار متری تشک‌های خوش خواب در منطقه مرتضی گرد خبر داد.

سیدجلال ملکی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۷:۳۱ امروز حادثه آتش سوزی در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک انبار هزار متری محل تولید و نگهداری تشک‌های خوشخواب و مملو از مواد اولیه این کالا همچون ابر و اسفنج بود.

ملکی با بیان اینکه این محل با مصالح نا ایمن و سقف‌های شیروانی نامقاوم احداث شده بود، ادامه داد: بر اثر حرارت بخشی از سقف‌های این انباری تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه آتش کاملا در این انبار شعله ور بود، اضافه کرد: دود و گاز حاصل از این آتش سوزی بسیار خطرناک و مسموم کننده بود ولی با تدابیر لازم آتش نشانان دقایقی پیش نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشت، گفت: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

آتش سوزی انباری در خیابان خیام 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران همچنین از حادثه آتش سوزی انبار و مغازه‌های فروش شیشه در خیابان خیام خبر داد و گفت: ساعت ۸:۲۳ امروز این حادثه در خیابان خیام جنوبی قبل از مختاری به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: سه باب مغازه و انبار شیشه با سقف شیروانی دچار آتش سوزی شده بود که آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به مهار آتش اقدام کردند که این حادثه نیز مصدومی نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha