۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85323672
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

حضور ۱۳۰ هنرمند در کارگاه هنرهای تجسمی بانوی شهیده پاکدشت + فیلم

پاکدشت -ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ هنرمند در کارگاه هنرهای تجسمی بانوی شهیده شرکت داشتند گفت: هنرمندان می توانند به وسیله هنر ، محرک نوجوانان و جوانان باشند و آنها را در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی هدایت کنند.

علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از برپایی کارگاه هنرهای تجسمی بانوی شهیده خبر داد و افزود: این کارگاه با موضوع سیره و زندگی دختر گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) الگویی برای همه مردان و زنان عالم در تمام عرصه ها معرفی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پاکدشت اذعان داشت: قریب به ۱۳۰ نفر از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی در این کارگاه باشکوه حضور پیدا کردند و با موضوع زندگی بانوی شهیده حضرت زهرا(س) آثار ارزشمندی را در قالب نقاشی، خط و حجم به تصویر کشیدند.

حضور ۱۳۰ هنرمند در کارگاه هنرهای تجسمی بانوی شهیده پاکدشت + فیلم

علوی افزود: آثار این کارگاه تجسمی بعداز پایان به صورت نمایشگاه متعدد در سطح شهرستان در معرض دید علاقمندان و مردم هنر دوست شهرستان پاکدشت قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: هم افزایی و ظرفیت های بسیار بالایی در سطح شهرستان و در عرصه هنرهای تجسمی وجود دارد. هنرمندان هنرهای تجسمی نشان دادند که توانمندی بسیاری دارند.

علوی خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند از هنر به عنوان ابزار حرکت در جامعه و به عنوان جهاد تبیین در عرصه های مختلف، حضور پیدا کرده و نوجوانان و جوانان را به سمت گام های موثر در حوزه انقلاب اسلامی هدایت کنند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha