۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85323730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت  میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در اردستان پرداخت‌شد

کاشان _ ایرنا _ رییس شرکت توزیع برق اردستان گفت:امسال  هفت میلیارد ریال پاداش صرفه جویی مصرف برق به مشترکان خانگی اردستان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مصرف برق داشتند، پرداخت شد.

محسن قاسمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه فشار متوسط ۱۸ روستای شهرستان در حال بهسازی است و ۳۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابلی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دست انجام است.

وی اظهار کرد: در ۲ سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم، برای ۲هزار مشترک جدید شهرستان، سه کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۰ کیلومترشبکه فشار ضعیف و ۱۰دستگاه پست برق نصب و ۱۷۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده، همچنین امسال برای برطرف کردن ضعف ولتاژ در شهرک شهیدبهشتی زواره و شهر مهاباد ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس اداره برق اردستان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم برق‌رسانی به ۲ روستای فاقد برق اردستان انجام شده، ۱۵خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

قاسمی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها، ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده، ۶ کیلومترشبکه فشار متوسط، ۵۰۰مترشبکه فشار ضعیف و ۲ دستگاه پست توزیع اجراشده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های اردستان نیروگاه خورشیدی است تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰مورد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت۲مگاوات انشعاب به شبکه برق شهرستان متصل است و کار تولید برق را انجام می دهند و از این تعداد ۱۰۰ مورد در ۲ سال اخیر نصب و راه‌اندازی شده است.

رییس اداره برق اردستان بیان کرد: در سال جاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان ۴۰نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای خانواده های تحت پوشش ایجاد شده برای هرکدام بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت‌شده، در صورت همکاری بسیج و اداره بهزیستی می توان تا پایان سال جاری این تعداد را به ۷۰ نیروگاه افزایش داد.

قاسمی یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تاسیسات برق ۳۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیارد ریال بهینه سازی شده، هزارو ۵۰۰چراغ روشنایی معابر نیز به ال ای دی تبدیل شده،همچنین برای برق رسانی به متقاضیان جدید با احداث پست و شبکه متوسط بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی تلفن حوادث ۱۲۱ و تلفن خدمات غیر حضوری ۰۳۱۳۷۱۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکان می باشد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha