تیم والیبال فردیس در یک قدمی انحلال/ سکوت شورای شهر

کرج-ایرنا- تیم والیبال فردیس که در رقابت های لیگ دسته یک کشور قرار گرفته و با حضور خود در چند بازی توانسته بود نشان دهد که حرف های زیادی برای گفتن دارد به دلیل تزریق نشدن بودجه و البته جدی گرفته نشدن آن از سوی متولی اصلیش یعنی شورای اسلامی شهر فردیس این روزها در وقت اضافه قرار گرفته و یک قدم به انحلال این تیم نزدیکتر شدیم.

به گزارش ایرنا، والیبال البرز پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با حواشی مختلف از جمله اداره شدن با چندین سرپرست با انتخاب رییس هیات به آرامش رسیده بود و اخبار و شواهد گویای این بود که والیبال این استان پس از کمای طولانی دوباره در حال فعال شدن است.

اما به نظر می رسد که این مساله آرامش پیش از طوفان بود و بی توجهی های صورت گرفته سبب شده تا بار دیگر شاهد وقوع حاشیه هایی در والیبال البرز باشیم.

یکی از خواسته های اصلی ورزش والیبال در البرز با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در این رشته ورزشی در استان وجود دارد حضور یک تیم از این استان در رقابت های کشوری است همین مساله پس از رایزنی های مختلف از سوی هیات موجب شد تا شورای اسلامی شهر فردیس به عنوان نجات دهنده پای کار آمده و با تقبل هزینه های تیم داری تیم والیبال فردیس را راهی رقابت های لیگ دسته یک کشور کند.

اما این روزها خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه تیم نوپای البرزی که در چندین بازی نیز شرکت داشته و در کنار آن نیز میزبانی هایی را بر عهده گرفته بود در یک قدمی انحلال قرار گرفته است.

رییس هیات والیبال البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا ضمن تایید این مطلب گفت:در روزهای آغاز تشکیل این تیم با هادی روستایی عضو شورای اسلامی شهر فردبس و سرپرست هیات والیبال این شهرستان در خصوص مشکلات و مخارج سنگین تیم داری صحبت های لازم را کرده و بیان کردیم که برای حضور در فصل حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عبدالرضا کریم نیا افزود: یکی از  اعضای شورای اسلامی شهر فردیس نیز این مساله را پذیرفته و در همان گام نخست حدود پنج میلیارد ریال به تیم تخصیص و تزریق شد در کنار آن با توجه به اینکه سالن های موجود در فردیس مورد تایید فدراسیون نبودند سالن ورزشی نشاط را برای انجام بازی های تیم والیبال فردیس در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگرها از بازی های تیم که در سالن ورزشی نشاط کرج برگزار می شد اظهار کرد :یکی از مسایلی که با هادی روستایی عضو شورای اسلامی شهر فردیس مطرح شد این بود که برای اینکه تنها به یک شهرداری برای تامین هزینه ها فشار وارد نشود اسم تیم را به نام شهرداری های البرز گذاشته که با این کار تمام شهرداری های استان را پای کار آورده تا در نیمه راه درگیر مشکلاتی نشویم.

کریم نیا با بیان اینکه این پیشنهاد مورد مخالفت سرپرست هیات والیبال فردیس قرار گرفت، بیان داشت: پاسخی که دریافت کردیم این بود که این تیم به نام فردیس است و ما بودجه آن را تامین خواهیم کرد.

مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر فردیس با تزریق مجدد پول به تیم

رییس هیات والیبال البرز با بیان اینکه تیم داری یکی از مهمترین اولویت های هیات بوده است تصریح کرد: از پنج میلیارد ریال اعتباری که از سوی شورای اسلامی شهر فردیس به تیم تزریق شد در همان ابتدا مبلغ ۱۰ درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده و در کنار آن البسه مورد نیاز و هزینه های سفر را نیز تامین کردیم این در حالی است که پیش از به پایان رسیدن این مبلغ به شورای شهر فردیس اعلام کرده که پیش از تمام شدن پول نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنند که متاسفانه این بار این مساله مورد مخالفت شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

کریم نیا ادامه داد: تاکنون هر رایزنی که لازم است انجام دادیم و حتی با مکاتباتی که با فدراسیون داشتیم از آنها مهلت گرفته و تا کنون ۲ بازی را با مساعدت فدراسیون به تعویق انداخته ایم اما ادامه این روند طبق قانون نمی تواند تداوم داشته باشد و تنها یک بازی تا انحلال کامل تیم لیگ دسته یکی والیبال فردیس وقت داریم.

وی با بیان اینکه هنوز کور سویی وجود دارد، تاکید کرد: تاکیدبرخی اعضای  شورای اسلامی شهر فردیس در همان ابتدا این بود که بازیکنان این تیم از فردیس تشکیل شوند ما نیز این کا ر را انجام دادیم اما امروز با مشکلات ایجاد شده دیگر وقت زیادی وجود ندارد و باید هر چه سریعتر تکلیف تیم مشخص شود.

اعضای شورای اسلامی شهر فردیس پاسخگو نیستند

خبرنگار ایرنا برای چرایی مخالفت شورای اسلامی شهر فردیس با عدم پرداخت هزینه های تیم والیبال فردیس و کنار کشیدن آنها از تیم داری با هادی روستایی که به عنوان سرپرست هیات و عضو این شورا در حال فعالیت است چندین مرتبه تماس داشته اما تا لحظه ارسال خبر وی پاسخگو نبوده است.

البته شنیده ها حاکی از آن است که اعضای شورای اسلامی شهر فردیس طی چند روز گذشته در این مورد سکوت گرفته و پاسخگو نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha