علت قطعی آب سه شهر مازندران در چند روز گذشته چه بود؟

ساری- ایرنا- آب آشامیدنی شهرهای نور، رویان و ایزد شهر در غرب مازندران که بر اثر شکستگی خط انتقال ناشی از سیل قطع در روزهای اخیر قطع شده بود، وصل شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، سیلی که شامگاه ۱۳ آبان ماه و هشتم آذر ماه جاری در شهرستان نور به وقوع پیوست بیش از چهار هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف به ویژه راه‌های ارتباطی، شبکه های آبرسانی، برق، باغ ها و در مجموع زندگی مردم خسارت زد.

سیل خانمان برانداز متاسفانه در این شهرستان ۲ نفر مادر و فرزند را به کام مرگ کشاند و افزون بر آن سبب آب بردگی سه دستگاه خودرو هم شد. همچنین سیل همان زمان سبب طغیان رودخانه انگتارود و الیمالات شد و آب آشامیدنی دست کم ۷۰۰ مشترک نقاط روستایی. انگتارود، میرنا و ایرکا قطع کرد.

درپی بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه "حاجی ماهرود" و جاری شدن سیل در پنجشنبه شب هفته گذشته، بامداد روز گذشته -جمعه- لوله خط انتقال آب آشامیدنی برخی از نقاط شهری نور، رویان، ایزد شهر، رستم رود و تعدادی از روستاهای بخش چمستان شکست و آب این اهالی نیز قطع شده بود.

علت قطعی آب سه شهر مازندران در چند روز گذشته چه بود؟

سیل همچنین آموزش دانش آموزان برخی از واحدهای آموزشی این نقاط شهری امروز غیر حضوری کرد.

در این پیوند رییس شرکت آب و فاضلاب نور گفت: مشکل قطعی آب نقاطی از این شهرستان با تلاش مضاعف نیروهای این نهاد خدمات رسان برطرف شد.

محمد یحیی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آب این نقاط شهری حوالی ساعت ۲ بامداد امروز پس از چندین ساعت تلاش نیروهای عملیاتی، امدادی و واکنش سریع وصل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha