۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85323879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قایقران همدانی در یک قدمی سهمیه المپیک نیازمند حمایت همه جانبه است

همدان- ایرنا- رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: کیمیا زارعی قایقران این استان با کسب نشان‌های طلا در روئینگ زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، خود را در یک قدمی سهمیه المپیک قرار داد اما برای رسیدن به این هدف مهم نیازمند حمایت همه جانبه است.

مهران حاجیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کیمیا زارعی با بدشانسی و اختلاف صدم ثانیه‌ای به حق واقعی خود در کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو نرسید اما همان مسابقه تجربه‌ای گرانبها بود تا در قهرمانی آسیا به نشان طلا برسد.

وی اضافه کرد: زارعی شانس اصلی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ برای استان همدان است و اگر حمایت همه جانبه از سوی مسوولان صورت بگیرد، به این حق خود دست خواهد یافت چرا که توان هیات قایقرانی محدود است و نیاز به عزم همگانی داریم.

حاجیان خاطرنشان کرد: پس از المپیکی شدن آرزو حکیمی، دیگر از قایقرانی همدان نماینده در این رویداد نداشته‌ایم و اکنون فرصت طلایی ایجاد شده تا با حمایت بهتر و بیشتر به این مهم دست یابیم.

قایقران همدانی در یک قدمی سهمیه المپیک نیازمند حمایت همه جانبه است

وی ادامه داد: هیات قایقرانی همواره حمایت‌های لازم را در حد توان از همه قایقرانان به خصوص زارعی داشته و دارد منتهی المپیک فراتر از سایر مسابقات است و نیازمند توجه همه مسوولان اجرایی است.

رئیس هیات قایقرانی همدان با قدردانی از نتایج کسب شده این قایقران در قهرمانی آسیا گفت: زارعی در سن طلایی قرار دارد و اگر از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کند، المپیک دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در حالی به میزبانی پاتایا تایلند برگزار شد که کیمیا زارعی قایقران همدانی ۲ مدال طلا را تصاحب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha