افزون‌بر ۲۵۰ بسته لبخند مادری در هرمزگان توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان گفت:‌ افزون بر ۲۵۰ بسته لبخند مادری به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم و بالاتر شده‌اند، هدیه شد.

سجاد امیریان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ پویش لبخند مادری با هدف جوانی جمعیت به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال گذشته در این استان آغاز شد.

وی ادامه داد: بسته‌های لبخند مادری در این پویش به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم و بیشتر هستند اهدا می‌شود که هر بسته شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز خانواده‌هاست و ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده تا کنون به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)‌ هرمزگان اضافه کرد: طرح لبخند مادری هم به صورت همزمان درحال اجراست که در قالب آن به مادران و خانواده‌هایی که دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌شوند به ازای هر فرزند بسته لبخند مادری، ۶ ماه پوشک بچه و کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی هدیه می‌شود.

امیریان زاده گفت: ۱۴ خانواده که در سال جاری خداوند به آن‌ها فرزندان سه قلو و بیشتر هدیه کرده این بسته را دریافت کردند، هر خانواده‌ای که دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر شود می‌تواند در سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.۱۵۴۲.ir ثبت نام کرده و از این هدایا بهره‌مند شود.

وی اشاره کرد: افرادی هم که دارای فرزند سوم و بیشتر می‌شوند نیازی به ثبت نام در سامانه نداشته و توسط گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم شناسایی و این بسته‌ها تقدیم آن‌ها می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)‌ هرمزگان گفت: طرح دیگری هم با مشارکت نهاد رهبری معظم انقلاب در دانشگاه‌ها درحال اجرا بود که براساس آن دانشجویان دارای فرزند شناسایی و بسته‌های لبخند مادری به آن‌ها تقدیم می‌شود که حدود ۳۰ زوج دانشجو در این استان از این طرح استفاده کرده‌اند و افزون‌بر ۹۰ دانشجو هم برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون ریالی بدون سود معرفی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha