دشمن تحمل پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان را ندارد

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع شهدای انتظامی راسک از انتقام سخت علیه تروریست‌ها خبر داد و گفت: استکبار و گروهک‌های مزدور چشم دیدن پیشرفت ایران و سیستان و بلوچستان را ندارند.

سردار قاسم رضایی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای انتظامی راسک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی مردمی، انقلابی و در حال پیشرفت و توسعه است که استکبار و گروهک‌های مزدور چشم دیدن ایران پیشرفته را ندارند.

وی افزود: نیروی انتظامی برای آرامش و در راستای تامین نیازهای مردم تلاش می‌کنند که این نوع جنایت‌های وحشیانه نشان از خوی پلید عناصر خود فروخته دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کسانی که سعی در تحریک مردم منطقه دارند باید بدانند در این جنایت سهیم هستند و انتقام سخت‌تری از قبل در پیش روی گروهک‌های تروریستی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha