۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85323976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم وداع با پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - مراسم وداع با پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم خوزستان روز شنبه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم وداع با پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس که فردا یکشنبه تشییع و در اهواز به خاک سپرده می شوند، در محل اداره کل بنیاد شهید خوزستان برگزار شد.

مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر ۲ شهید گمنام از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار و برنامه‌های دمام‌زنی، تلاوت قران، نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی به اجرا درآمد.

بر این اساس، این مراسم که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و برخی از مسئولان استانی در محل اداره کل بنیاد شهید خوزستان همراه بود، به دلیل ازدحام جمعیت از ساعت‌ها قبل از شروع برنامه، در محوطه بیرونی تدارک لازم برای عاشقان شهدا مهیا و علاوه بر فضاسازی مذهبی، یک موکب خدمت‌رسانی نیز برپا شد.

وداع با پیکر مطهر شهید در لحظات پایانی که نشانه جایگاه و اهمیت شهدا در بین مردم است، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید و یک فضای معنوی و روحانی به وجود آورد.

در ۲۶ آذرماه امسال همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۴ شهید گمنام در اهواز در ۱۴ نقطه یادمانی خوزستان همزمان با سراسر کشور تشییع و در روزهای مختلف به خاک سپرده خواهند شد.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شهیدان گمنامی که وارد اهواز شدند، در مناطقی از جمله فکه، جزیره مجنون، سومار و زویدات تفحص شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha