۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85324037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پی شهادت «سربازان وطن» در حمله تروریستی راسک

کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت وگوی تلفنی با حجت الاسلام عباسی، امام جمعه راسک، شهادت سربازان وطن در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این گفت و گوی تلفنی افزود:شهادت ١١ نفر از نیروهای فراجا را از طرف خود و مردم منطقه دارالمومنین کاشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند برای خانواده این شهدای بزرگوار صبر آرزو کرده و دعا می کنیم خداوند متعال اسباب گرفتن انتقام از جنایتکاران را فراهم کند.

وی تصریح کرد: اسلام در طول تاریخ از جهل و نفاق ضربه خورده است.

امام جمعه کاشان در  ادامه بیان کرد:امیدوارم عاقبت همه ما بعد از انجام کامل وظایف، شهادت باشد.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

کاشان که به دلیل سبقه فرهنگی، مذهبی، اعتقادی و مردمان متدین از دیرباز به دارالمومنین مشهور است، در زمره شهرستان‌های با ظرفیت‌های متعدد در حوزه‌های مختلف و نگاه ویژه حاکمیت به شمار می‌رود.

این خطه با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

منطقه عالم‌پرور کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان، تنها شهرستان غیر مرکز استان دارای نماینده ولی فقیه در کشور محسوب می‌شود و از بدو انقلاب تاکنون مورد توجه ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha