۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85324131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت مردم غزه برگرفته از مکتب شهدای انقلاب اسلامی است

اهواز - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مقاومت مردم غزه برگرفته از مکتب شهدا و ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا حسن نورانی روز شنبه در مراسم وداع با ۲ شهید گمنام در اهواز بیان کرد: قطعا شهدا با عشق به حضرت فاطمه (س) به سوی جبهه‌ها رفته و با توسل گرفتن از ایشان به دل دشمن می‌زدند.

وی افزود: شهدا، بزرگترین سرمایه زندگی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از کیان اسلامی و مرز و بوم کشور، قهرمانانه جنگیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهدای انقلاب اسلامی در اوج ایثار بودند تا حدی که جانشان را در راه اسلام فدا کردند. فرهنگ ایثار و شهادت از صدر اسلام شروع شده و اکنون به ما رسیده و باید در پاسداشت آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به جنایت گروهک تروریستی جیش الظلم در به شهادت رساندن ۱۲ نفر از هموطنانمان افزود: ایستادگی در مقابل ظلم و جور ظالمان زمان، درسی است که انقلاب اسلامی به همه دنیا داده است.

نورانی گفت: امروز روحیه مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به مردم عراق، فلسطین، لبنان و سایر کشورهای آزادی خواه دنیا منتقل شده و خون شهیدان باعث تداوم این مسیر شده است.

در ۲۶ آذرماه امسال همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۴ شهید گمنام در اهواز در ۱۴ نقطه یادمانی خوزستان همزمان با سراسر کشور تشییع و در روزهای مختلف به خاک سپرده خواهند شد.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شهیدان گمنامی که وارد اهواز شدند، در مناطقی از جمله فکه، جزیره مجنون، سومار و زویدات تفحص شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha