فرماندار شهریار با خانواده شهیدان قائنی و میرزایی دیدار کرد

شهریار - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهریار در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در ادامه اجرای طرح سپاس با خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس ،(قائنی و میرزایی)دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش «ایثار شهرستان‌ها»،علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه در دیدار با خانواده شهیدان"قائنی و میرزایی" با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت:استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، باید همواره قدردان شهدا باشیم، باید از پدران و مادران شهدا تجلیل و تکریم کنیم، مسوولان وظیفه دارند جایگاه والای شهدا را به نسل جدید تبیین کنند.

وی افزود:دیدار از خانواده معظم شهدا را در دیدارهای ماهانه خود قرار دهید، شک نکنید شهدا چراغ راه هدایت و روشنگری هستند و می‌توانند هدایت کنند و هدایت گر باشند.

براساس این گزارش در این دیدارها که با حضور سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه شهریار و امینی رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های غرب استان‌تهران‌ انجام شد، از مقام صبر و استقامت والدین شهدا قدردانی شد.

شهید قائنی در سال ۶۲ در سن ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و شهید میرزایی در سال ۷۸ در سن ۱۹ سالگی در منطقه دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha