۲ هزار و ۴۵۱ واحد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی در حال ساخت است

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین  توسط ۲۸ هزار نیکوکار در این استان حمایت می شوند، گفت: اکنون بیش از ۲ هزار و ۴۵۱ واحد مسکن برای مددجویان در حال ساخت است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد عصر روز شنبه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه های مختلف از جمله مسکن، معیشت، فرهنگی و تامین جهیزیه از نیازمندان حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروزه در این نهاد حمایتی دانش آموزان و دانشجویان با حمایت‌های مختلف در عرصه‌های علمی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند به طوری که اکنون برخی از همین افراد، خود حامی نیازمندان شده اند.

الهی راد با اشاره به اینکه ۷۲ مددجوی این نهاد در قالب طرح یاس (یاران آسیب ستیز) و با همکاری جمعیت هلال احمر استان در اردوی یک روزه راهیان پیشرفت شرکت کردند، گفت: بازدید از پارک علم و فناوری و پایگاه آماد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از مهمترین بخش های این اردوی یک روزه بود.

وی افزود: ایجاد آمادگی برای ورود به بازار کار، کسب آمادگی لازم جهت ایجاد انگیزه برای سایر افراد در محلات برای افراد جویای کار، توانمندی در ایجاد اشتغال و آشنایی با کسب و کارهای تولیدی از مهم ترین اهداف این اردوی یک روزه بود.

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به پیشنهاد و تاکید ریاست محترم جمهوری، گامی اثر بخش در زمینە تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha