۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85324626
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجتماع فاطمیون در شهرستان پاکدشت برگزار شد + فیلم

پاکدشت - ایرنا - اجتماع فاطمیون مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم ارادتمند به خاندان عصمت و طهارت (ع) در جوار مقبره شهید گمنام دفاع مقدس شهرستان پاکدشت برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت روز یکشنبه در اجتماع فاطمیون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز مردم ارادتمند به خاندان عصمت و طهارت شهرستان پاکدشت در قالب دسته های عزاداری خودشان را به مزار شهدای گمنام می رسانند و در کنار شهید گمنام عزاداری می کنند؛ چرا که این شهید گمنام هم همچون مادرش حضرت زهرا (س) بی نام و نشان است.

وی افزود: این شهید گمنام اگر چه در اینجا مزار مشخصی دارد اما پیش پدر، مادر، خواهر و برادر، خاندان و فامیل ها ناشناخته است؛ یعنی آنان از مزار این شهید آدرسی ندارند و این شهیدان فرزندان معنوی حضرت زهرا (س) هستند.

حجت الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: مردم برای عرض ارادت به حضرت زهرا (س) و تبعیت از زندگی بانوی شهیده، ولایت مداری و شهادت طلبی، ایثار و فداکاری، اخلاص و عبادت خالصانه خودشان را با درس هایی از زندگی آن حضرت همراه می کنند، تا سبک زندگی مومنانه را فرا بگیرند.

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز در حاشیه این اجتماع باشکوه فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: امروز در اجتماع مردمی فاطمیون به مناسبت سالروز شهادت بی بی ۲ عالم حضرت صدیقه طاهره (س) در جوار مقبره شهید گمنام در کنار میدان سپاه شهرستان پاکدشت حضور بهم رساندیم.

فاضل کارخانه افزود: توفیق شد که در جمع عزاداران، عزاداری کنیم و همه شرکت کنندگان این مراسم شور فاطمی را به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش ایرنا ، همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) اجتماع باشکوه فاطمی با حضور هیات های مذهبی، مسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم مومن و عزادار دخت نبی مکرم اسلامی در جوار مقبره شهید گمنام دفاع مقدس شهر پاکدشت برگزار شد.

شهرستان پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف‌آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر جاده امام رضا (ع) واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha