۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85324643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی بوشهری: ارمغان شهدا عزت و اقتدار نظام اسلامی است

بوشهر، ایرنا- نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:ارمغان شهیدان عزت و اقتدار ایران اسلامی است که با ایثارگری و جانفشانی رقم خورده به‌گونه‌ای که دشمن جرات تعرض به این نظام ندارد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری روز یکشنبه در مراسم تشییع شهدای گمنام در بوشهر با قدردانی از نیروهای مسلح اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون دارای اقتدار و صلابت و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جهاد، شهادت و مقابله با دشمنان هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع این شهدای گرانقدر، افزود: پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای هشت سال دفاع مقدس آماده بودن و تداوم راه و مسیر پاک و مقدس شهیدان است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این حضور اعلام می‌کند که مردم ادامه دهنده مسیر شهدای گرانقدر هستند و با تمام دشمنانی که در مقابل این انقلاب می‌ایستند تا پای جان مانند شهیدان خواهند بود و اجازه باز شدن مسیر نفوذ دشمنان نمی‌دهند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شهیدان گرانقدر زنده هستند و به ظاهر از میان ما رفته‌اند و به برکت دعا و تقرب شهیدان به خداوند متعال این انقلاب در برابر دسیسه دشمنان بیمه شده است و مسیر انقلاب ادامه می‌یابد.

وی با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها و اشرار در به شهادت رساندن مدافعان و حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود تدبیری بیاندیشیند تا به صورت جدی جلوی اینگونه حوادث گرفته شود.

حسینی بوشهری تصریح کرد: مردم قدرشناس امروز با حضور در تشییع پیکر این شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آنان بار دیگر بر ادامه راه و مسیر ایثارگران و شهدای گرانقدر تاکید کردند.

حسینی بوشهری بیان کرد: شهیدان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی تا پای جان پیش رفتند و انقلاب را در برابر همه حوادث بیمه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha