بسترهای اسکان آسیب‌دیدگان اجتماعی کردستان در گرمخانه‌ها مهیا شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: فراهم کردن بستر اسکان آسیب‌دیدگان اجتماعی در گرمخانه‌های سراسر استان، ضرورتی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش ایرنا، سیدهادی روشن شامگاه یکشنبه در بازدید از گرمخانه و سامانه‌سرای سنندج اظهار کرد: افراد بی سرپناه شناسایی و به جای پناه بردن به مکان‌های نامطلوب، در این گرمخانه اسکان یایند.

وی با بیان اینکه برای اسکان و ترغیب این افراد برای استفاده از گرمخانه، باید شهرداری‌ و اداره بهزیستی، راهکارهای مناسبی برای شیوه جمع‌آوری و اسکان در گرمخانه‌ها ارائه دهند، افزود: با توجه به برودت هوا و ضرورت فراهم کردن مکان مناسب برای پذیرش بی خانمان‌ها، راه‌اندازی چنین مکان‌هایی در سایر شهرهای استان ضروری است.

امکان اسکان شبانه بی‌سرپناهان

شهردار سنندج نیز در این بازدید، اظهار کرد: امکان اسکان شبانه بیش از ۵۰ بی‌سرپناه در گرمخانه شهرداری فراهم است.

سید انور رشیدی افزود: ️یکی از رسالت‌های مهم شهرداری‌ها در فصل سرما حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، اسکان افراد بی‌سرپناه در سطح شهر است و شهرداری به منظور حمایت از این قشر آسیب‌دیده با ایجاد ظرفیت‌های مختلف نسبت به اسکان این افراد اقدام می‌کند.

گرمخانه و سامانه سرا توسط شهرداری سنندج برای پذیرش معتادان، متکدیان و بی خانمان‌ها برای اقامت شبانه در فصل زمستان ایجاد و راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha