۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85324961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در البرز

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85324961
دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در البرز

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: چهار اوباش که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی می کردند که توسط پلیس شناسایی و دستکیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: مرکز سایبری سازمان اطلاعات فراجا استان البرز حین رصد سایبری موفق به شناسایی این افراد در شهرستان کرج شد.

وی افزود: این افراد با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش سابقه‌دار به صورت دائم تحت رصد اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا قرار دارند و در صورت ارتکاب کوچکترین جرم برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

کشف ۷۰۰ تنباکوی قاچاق در کرج

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در البرز


جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم تنباکو قاچاق از انبار یک واحد عرضه لوازم دخانی در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادر بیگی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی برنگهداری تنباکو قاچاق در یک انبار در بلوار شهید چمران شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی با همراهی عوامل تعزیرات حکومتی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۷۴۶ کیلوگرم تنباکو قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان حدود ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.
نادر بیگی از شناسایی و معرفی یک نفر در این خصوص به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: مبارزه توامان پلیس با قاچاق کالا در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

درگیری در ساوجبلاغ منجر به قتل جوان ۳۴ ساله شد

دستگیری عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در البرز


رییس پلیس آگاهی البرز از قتل جوان ۳۴ ساله به دست دوستش در شهرستان ساوجبلاغ دراین استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: اواخر آبان ماه سال جاری خبر قتل یک جوان ۳۴ ساله به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعلام و از همان لحظات ابتدایی،کارآگاهان این پلیس تحقیقات خود را در زمینه شناسایی قاتل آغاز کردند.
وی با بیان اینکه مقتول در باغ شخصی خود به وسیله ضربات چاقوت به قتل رسیده بود، اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی از محل وقوع قتل و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی هویت سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود در استان تهران دستگیر شد.
وی با اشاره به رفاقت و دوستی قاتل و مقتول اظهار کرد: متهم علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.
شجاعی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha