۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85325027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام پویش مهر ریاست جمهوری در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: فرآیند ثبت نام پویش مهر ریاست جمهوری با موضوع "روایت پیشرفت های کشور از نگاه دانش‌آموزان" در مدارس استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عزت الله طیبی راد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید، رییس جمهور با حضور در جمع دانش آموزان، نام طرح پرسش مهر ریاست جمهوری را به پویش مهر تغییر داد و روند اجرایی آن نیز تغییر کرد.

وی با اشاره به تفاوت‌های طرح پویش مهر با پرسش مهر افزود: این طرح به دلیل ماهیت پویشی خود، دارای استمرار زمانی است و دانش آموزان پس از جمع‌آوری اطلاعات و تولید آثار خود می توانند آن‌ها را به صورت میدانی به نمایش عمومی بگذارند و به روایت آن‌ها بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: دستورالعمل پویش ملی مهر در نظر دارد با اضافه کردن قالب و بستر جدید و تغییر در ملزومات اجرایی طرح، با استفاده از ظرفیت‌های میدانی و روایتگری مستمر دانش آموزان از پیشرفت‌های کشور، کیفیت اجرایی آن را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: فراخوان پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور، افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن و حفظ هویت ملی و دینی طراحی و ارائه شده است.

طیبی راد با بیان اینکه رشته‌های پویش شامل پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدیوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند است، گفت: دانش آموزان علاقه‌مند تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه my.medu.ir بخش نورینو مراجعه و از قسمت مسابقات فرهنگی هنری دسته بندی پویش مهر را انتخاب و در رشته مورد علاقه خودشان ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha