۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85325035
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید حادثه تروریستی راسک در بجستان خراسان رضوی تشییع شد+فیلم

گناباد-ایرنا- پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استوار یکم «علیرضا اکبری مزار» که بر اثر حمله تروریستی به قرارگاه انتظامی راسک استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، روز دوشنبه در زادگاهش شهرستان بجستان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان طالقانی تا گلزار شهدای جواد الائمه (ع) بجستان برگزار شد، شرکت کنندگان بر دفاع از آرمانهای شهدا و از جمله شهدای مدافع امنیت تاکید کردند.

پیکر مطهر شهید استوار یکم اکبری بعد از تشییع به زادگاهش روستای «مزار» از توابع بخش مرکزی بجستان منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه و در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. این گروهک تروریستی با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته‌ است.

از این تعداد ۲ شهید مدافع امنیت سرگرد حمید رضایی امین از چناران و استوار یکم علیرضا اکبری مزار از بجستان ساکن استان خراسان رضوی هستند.

روستای «مزار» از توابع بخش مرکزی و در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان بجستان قرار دارد.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha