۲ هزار و۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رهاورد سفر در گلستان پرداخت شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: پس از انجام سفر اول رییس جمهور به این استان و با پاسخ به مطالبات شهروندان در رفع نیاز مالی، ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و اشتغال‌زا در گلستان پرداخت شد.

هانی محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به صدای مردم برابر مطالبات عامه، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این وام استفاده کردند.

وی بیان کرد: تقاضای دریافت این تسهیلات برای حل مشکلاتی از قبیل کمک هزینه درمان، ودیعه مسکن، تعمیر مسکن و کمک هزینه تحصیلی بود که از طریق بانک‌های ملی، ملت، رفاه کارگران، تجارت و صادرات گلستان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان افزود: مبلغ پرداختی به هر فرد ۱۵۰ میلیون ریال و مجموع اعتبار پرداخت گردیده ۹۵۰ میلیارد ریال بود.

محمدی ادامه داد: تقاضای این افراد از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت سامد در روز حضور رییس جمهور در ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۰ دریافت شده بود و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت آن آغاز گردید.

وی گفت: علاوه بر آن به متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی که با نگارش نامه خواستار پرداخت این وام شده بودند با مشارکت صندوق کارآفرینی امید، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد حضرت امام (ره) گلستان به ۷۰۰ نفر در مجموع هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha