۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85325283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از ایرنا مرکز سنندج بازدید کرد

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان روز دوشنبه از خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج بازدید کرد و در جریان نحوه اطلاع رسانی و انتشار اخبار از سوی این رسانه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز دوشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج اظهار کرد: همراهی و تعامل رسانه با مجموعه مدیریتی استان نقش کلیدی و موثری در انتقال صحیح و مسئولانه فعالیت ها و اقدامات انجام شده دارد.

وی اضافه کرد: از دیگر نقش های رسانه انعکاس دغدغه ها و مسائل پیش روی مردم به مسئولان و همچنین انتقال عملکرد دستگاه‌های اجرایی به جامعه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد: خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی و با سابقه فعالیت حدود ۹۰ سال، توانسته است در راستای رسالت خود عملکرد مطلوبی داشته باشد.

محمدی یادآور شد: یکی از عوامل موفقیت هر مجموعه‌ای وجود نیروی انسانی باانگیزه و توانمند و فعال است و اگر امروز رسانه‌ای هم چون ایرنا در بین مردم و مسئولان شناخته شده به واسطه وجود چنین نیروهایی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در این بازدید افزون بر اینکه در جریان تعداد نیرو و نحوه فعالیت خبرگزاری ایرنا استان قرار گرفت از مسائل و مشکلات پیش روی این رسانه هم اطلاع یافت و پیشنهاداتی هم برای رفع آنها ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha