۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85325346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد امسال تکمیل می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تکمیل طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز دوشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ آب ، مخزن بتنی یک هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به طول ۵.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و احداث منبع هوایی ۱۰۰ مترمکعبی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در این ناحیه صنعتی در حال اجرا است.

وی مشکل اصلی ناحیه صنعتی پارس‌آباد را کمبود آب دانست و افزود: برای رفع این مشکل، طرح تامین آب از کانال‌ مغان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار گرفته و پیش‌بینی شده این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

علایی ادامه داد: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که پس از بهره‌برداری از آن، مشکل آب واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین به واگذاری ۵۴ قرارداد واگذاری حق بهره‌برداری زمین به سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: تاکنون هشت واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی به مرحله بهره‌برداری رسیده‌ است.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha