فعال بودن جایگاه‌های بنزین فارس به صورت آفلاین/  اختلال به زودی رفع می شود

شیراز-ایرنا-مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد،گفت: تا زمان رفع مشکل و اتصال مجدد سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

اسدالله طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر برخی جایگاه های سوخت با اختلال نرم‌افزاری در سامانه‌ هوشمند مواجه شده‌اند؛ این در حالیست که در همان ساعات اولیه کمیته مدیریت بحران با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تشکیل شد و متخصصان هم تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته‌اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس ادامه داد: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد و جای نگرانی نیست؛ جایگاه‌ها نیز تا چند ساعت آینده در مدار قرار می‌گیرند.

طاهری افزود: در حال حاضر به همه جایگاه‌ها اعلام شده که از حالت سامانه خارج شوند و به صورت آزاد بنزین سه هزار تومانی و نفت و گاز ۶۰۰تومانی را به خودروها تحویل بدهند.

وی با بیان اینکه هیچگونه تغییری در قیمت بنزین و گازوییل به وجود نیامده است، توصیه کرد: مردم نگران نباشند و به شایعات توجهی نکنند، از شهروندان خواهشمندیم که با مراجعه به جایگاه‌ها موجب ازدحام در جایگاه‌ها نشوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به اینکه ۳۲۰ جایگاه در استان فارس فعال است،گفت: حدود ۹۰درصد جایگاه‌ها دچار مشکل هستند اما اخلال سامانه‌ای به زودی برطرف می‌شود و تا یک یا ۲ساعت دیگر به وضعیت پایدار خواهیم رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha