جهان اسلام به برکت خون شهدای کشورمان بیدار شده است

مراغه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جهان اسلام به برکت خون شهدای ایران اسلامی بیدار شده و روحیه ایستادگی در برابر استکبار جهانی در سطح دنیا ریشه دوانده است. 

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم ارتش، امیر «سیروس امان‌الهی» روز دوشنبه در بخش انتهاییِ آیین تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مراغه، افزود: شهدای کشورمان با تاسی از امام حسین(ع)، ایستادگی در برابر استکبار را به جبهه مقاومت آموخته‌اند و این روحیه روز به روز در حال گسترش است.

جهان اسلام به برکت خون شهدای کشورمان بیدار شده است
امیر امان‌الهی: شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند

وی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت بدون‌شک در برابر کفار کارساز است، اضافه کرد: استکبار و در راس آن آمریکا، بیش از ۲ ماه است که همه توان خود را در غزه به کار گرفته اما در برابر تعداد اندکی از مسلمانان شهادت‌طلب زمین‌گیر شده است.

امیر «امان‌الهی» با بیان اینکه استکبار جهانی در غزه به کودک‌کشی روی آورده، بیان کرد: هدف جبهه مقاومت ایستادگی در برابر کفر و ظلم با تاسی از امام حسین (ع) است و بر همین اساس از ایستادگی در برابر ظلم کوتاه نمی‌‍‌آید.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدای غزه طومار دنیای استکبار را در هم خواهد کشید، اضافه کرد: استکبار جهانی مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رساند اما تفکر و روحیه ایثار و شهادت را نمی‌تواند از بین ببرند زیرا جهان اسلام به مرحله بیداری رسیده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: حتی در کشورهای غربی هم انسان‌هایی که فطرت پاک دارند، روزانه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌کنند.

امیر «امان‌الهی» به بی‌تفاوتی سازمان ملل هم اشاره کرد و افزود: دنیا به صورت یکصدا جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند اما سازمان ملل نمی‌تواند اقدام کارسازی برای آتش‌بس در غزه انجام دهد.

شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و درس ایثار و مقاومت در برابر استکبار جهانی را به یادآوری کردند.

امیر «امان‌الهی» افزود: شهدا به ما یاد دادند که در میدان بمانیم و حضور موثر داشته باشیم؛ به ما یاد دادند که ولایت را تنها نگذاریم و در صورت نیاز کل دنیای مادی را کنار بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی تنها ماندن ولایت فقیه در ایران را دنبال می‌کند، بیان کرد: دشمن‌شناسی ایجاب می‌کند که برخلاف خواسته استکبار عمل کرده و به سفارش شریعت مبنی بر دفاع از مظلوم عمل کنیم.

وی ادامه داد: اگر پیرو شهدا باشیم و تمام هستی خود را به مانند سالار شهیدان و رهروانش در طبق اخلاص بگذاریم، کشورمان هیچگاه دچار مشکل نمی‌شود و بر همین اساس با خون این شهید گمنام پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس مسیر شهدا را ادامه دهیم.

امیر «امان‌الهی» با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان در تمام سطوح عملیاتی و برابر با فرامین مقام معظم رهبری در هرجایی که لازم باشد، تمام‌قد در میدان حاضر می‌شوند، افزود: ما ثابت کرده‌ایم که روزگار بزن دررو گذشته است و رهبری نیز بارها این موضوع را بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر دشمن بخواهد حرکتی علیه کشورمان انجام دهد، همانند هشت سال دفاع مقدس که با ۳۵ کشور دنیا رودررو شدیم، با تکیه بر اعتقادمان در برابر دشمنان خواهیم ایستاد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین از مسئولان اجرایی خواست که خودشان را خدمتگزار ملت بدانند و بدون منت برای حل مشکلات مردم قدم بردارند تا در آخرت نزد شهدا روسفید باشند.

به گزارش ایرنا شهید گمنام و بی‌سری که روز گذشته با استقبال پرشور مردم ولایتمدار مراغه وارد این کهن‌شهر شد، امروز و پس از تشییع با حضور جمع کثری از مردم، در محل فرماندهی آماد و پشتیبانی شمالغرب نیروی زمینی ارتش به خاک سپرده شد.

جهان اسلام به برکت خون شهدای کشورمان بیدار شده است
تشییع پیکر شهید گمنام در مراغه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha