فعالیت ۲۰ جایگاه سوخت در تهران/ بازگشت همه جایگاه‌ها به مدار تا ساعاتی دیگر

تهران- ایرنا- ۲۰ جایگاه سوخت در شهر تهران پس از اختلال به مدار سوختگیری بازگشتند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها آماده سوختگیری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز به دلیل اختلال، فعالیت، برخی از جایگاه‌های سوخت متوقف شد؛ بلافاصله سوختگیری با نرخ دوم و به صورت آفلاین آغاز شده و برخی جایگاه‌ها قادر به عرضه سوخت با نرخ دوم شدند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا هم اکنون خدمت‌رسانی در برخی جایگاه‌های سوخت به‌صورت دستی در تهران از جمله تقاطع خیابان شریعتی و بهار شیراز آغاز شده است.

پیگیری‌های ایرنا نشان می‌دهد هم اکنون ۲۰ جایگاه سوخت در شهر تهران فعال هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌های سوخت آماده سوخت گیری خواهند شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

شایان ذکر است کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.

شایان یادآوری است سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

فعالیت ۲۰ جایگاه سوخت در تهران/ بازگشت همه جایگاه‌ها به مدار تا ساعاتی دیگر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha