۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85325549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تبادل آتش در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85325549
تبادل آتش در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی

تهران-ایرنا- منابع خبری از تبادل آتش در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی میان حزب الله و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رژیم صهیونیستی بار دیگر در اقدامی تجاوزکارانه مناطق الضهیره، الجبین، الخیام و الناقوره را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به این اقدام با سلاح مناسب، محل تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آن‌ها در محوطه پایگاه «الحمرا» را هدف قرار داده است.

منابع خبری همچنین از به صدا در آمدن آژیرهای خطر بعد از نفوذ یک پهپاد به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

در همین، حال چند فروند موشک و راکت نیز از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین از جمله شهرک «یعرا» به صدا درآمد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن صهیونیستی توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha